mirosuri neplacute

Mirosurile neplăcute, o capcană pe care ar trebui să o identifici în timpul vizionării

Mirosurile neplăcute pot altera semnificativ calitatea vieții. De aceea este important ca, în momentul în care vrei să te muți într-o zonă nouă și într-un imobil necunoscut să-ți ascuți și simțurile olfactive când mergi la vizionare. Este posibil ca simțurile olfactive să-ți influențeze decizia de cumpărare.

În ceea ce privește sursele mirosurilor neplăcute acestea pot fi variate, de la activitățile industriale din zonă, la gropile de gunoi, unități de creștere a animalelor, etc. Aceste surse afectează calitatea aerului la nivelul zonei, dar sursele pot fi strict legate doare de imobil sau chiar de unitatea locativă vizată. De exemplu, este posibil ca mirosurile neplăcute să fie provocate de instalațiile învechite sau de scurgerile înfundate cu diferite reziduuri. În cazul în care este vorba de surse locale de mirosuri neplăcute, acestea pot fi eliminate. Totuși, ar trebui ca sursa să fie identificată cu precizie pentru a putea estima gravitatea situației și, implicit, costurile presupuse de remedierea ei.

Pentru a evita situațiile neplăcute cauzate de mirosuri este foarte important să fii atent la următoarele aspecte:

  • Calitatea aerului din zonă: te poți folosi de propriile simțuri pentru a identifica dacă există o problemă în ceea ce privește calitatea aerului. În același timp, poți folosi o aplicație specializată care poate indica acest lucru cu precizie. În plus, aplicația îți va oferi și un istoric.

  • Surse de mirosuri în zonă: documentează-te în legătură cu zona! În cazul în care în apropiere este o fermă de porci sau o groapă de gunoi, indiferent de calitatea proprietății vizate, poate reorientarea ar fi o decizie înțeleaptă.

  • Vorbește cu vecinii: de cele mai multe ori, o discuție cu potențialii vecini poate scoate la iveală informații extrem de relevante despre zonă și despre locuință. Dacă aceștia reclamă mirosuri neplăcute pregnante, poate nu ar strica să mai faci câteva vizite în cartier înainte de a lua o decizie de cumpărare.